[GTER] Comportamento Estranho de DNS Reverso

Patrick Barreto Petronetto patrickbp at gmail.com
Tue Feb 25 19:48:32 -03 2014

A designação de reverso do bloco ip ainda não foi atualizada no registro.br.
Resposta do whois para o ip 189.50.80.3:

% Copyright (c) Nic.br

%  The use of the data below is only permitted as described in

%  full by the terms of use (http://registro.br/termo/en.html),

%  being prohibited its distribution, comercialization or

%  reproduction, in particular, to use it for advertising or

%  any similar purpose.

%  2014-02-25 19:44:43 (BRT -03:00)

inetnum:     189.50.80/20

aut-num:     AS28327