[GTER] Facebook no PTT

NOC VCNET noc at vcnet.com.br
Wed Jul 24 14:05:17 -03 2013

Eu cadastrei a conta no peeringdb.com dia 16/07, em seguida recebi o
e-mail abaixo:

Dear PeeringDB user,

Based on the information we have on your network, we cannot validate that you currently peer. Can you please provide us more information such as :

         + Your peeringDB login
         + Your AS number(s)
         + Which IXP / facilities you are peering at
         + Some of your peering partners (again AS numbers / name)

respondi conforme pedido mas não recebi nenhuma resposta e continuo com level 1

Já mandei vários e-mails pedindo informações mas não tenho resposta.

Alguém mais nessa situação?

Já mandei vários e-mails para a peeringdb mas não recebo nenhuma resposta