[GTER] SPAMCOP

Pablo Neves pablo.neves at comdominio.com.br
Mon Aug 14 11:14:27 -03 2006

Realmente nunca pagamos nada.
A algum tempo tivemos problemas com eles, não foi exatamente por um
problema de spam e sim de DNS, mas chegaram a responder um e-mail do
nosso NOC com o seguinte:

"Se vcs não pararem de nos cobrar sobre os chamados colocaremos todos os
seus chamados em segundo plano."

Parece piada mas não é.

--

Pablo Neves
Network Analyst
pablo.neves at comdominio.com.br
www.comdominio.com.br
www.bighost.com.br

This electronic message contains information which may be privileged or confidential. The information is intended to be for the use of the individual(s) named above. If you are not the intended recipient be aware that any disclosure, copying, distribution or use of the contents of this information, including attached files, is prohibited.