[caiu] RES: Internacional Down Seabone RJ

Alexandre Pires Avilla [Dominioz Telecom] ale.avilla em dominioz.com.br
Qui Set 21 11:18:31 BRT 2017

Resposta do suporte da Highwinds
O povo desligou as coisas para reduzir os impactos

Greetings,

Hurricane Maria (category 5) has impacted Puerto Rico causing severe
damages in the island. Our vendors have de-energized their links to reduce
impact. This includes links in South America.

Atenciosamente,

Alexandre Pires Avilla
Gerente de Tecnologia e Redes
Dominioz Serviços de Telecomunicações Ltda

TargetNet - Banda Larga - www.targetnet.com.br
Vale Link - Acesso Dedicado - www.valelink.com.br
Dominioz - Hospedagem de sites - www.dominioz.com.br

Rua Dr. Gustavo de Godoy, 201