[MASOCH-L] SPF

Hamilton Vera hamilton at i2.com.br
Wed Feb 22 17:24:16 BRT 2006

Parece ok

cnc.com.br.             42910   IN      TXT     "v=spf1 mx:200.214.237.2 -all"

telnet mx1-new.estaminas.com.br 25
Trying 200.188.191.157...
Connected to mx1-new.estaminas.com.br.
Escape character is '^]'.
220 mx1.estaminas.com.br ESMTP Sendmail 8.13.4/8.13.4/8.13.4-mx; Wed, 22
Feb 2006 17:18:00 -0300
helo uai.com.br
pleased to meet you
mail from:<root at cnc.com.br>