[GTER] Console Exteme

Huanderson Ferreira huanderson at velootelecom.com.br
Mon Mar 13 14:31:12 -03 2017

Roberval,

Você utilizou o comando abaixa para alterar a senha?

configure account "user" password encrypted "password"

Att,

Huanderson C. Ferreira
Analista de Problema - Veloo Telecom

Telefone:
Celular:
+55 82 3023-9393
+55 82 98157-1588

Endereço: Rua Clarêncio Jucá, 263, Pinheiro CEP: 57057-490 - Maceió - AL
E-mail: huanderson at velootelecom.com.br
Site: www.velootelecom.com.br [image: Image title]

CONFIDENTIAL: This e-mail (including any attachments) is intended only for
the use of the Recipient and is CONFIDENTIAL. By downloading any
attachments, the Recipient thereby acknowledges, agrees, and consents not
to divulge or otherwise disclose this email and any attachments, except
Recipient may only disclose the contents therein to its employees on a
need-to-know basis, or as required by law. Please advise immediately if you
or your employer do not consent to these conditions.

CONFIDENCIAL: Este e-mail (incluyendo los archivos adjuntos) es sólo para
el uso de el Destinatario y es CONFIDENCIAL. Al bajar los archivos
adjuntos, el Destinatario reconoce, está de acuerdo, y acepta no divulgar
este e-mail y los archivos adjuntos, excepto el Destinatario únicamente
puede divulgar el contenido a sus empleados en la medida en que necesite
conocerlo, o come exige la ley. Por favor indíquenos inmediatamente si
usted o su empleador no acepta estas condiciones.