[GTER] IPAM

NOC Globalwave nocglobalwave at gmail.com
Sun Feb 23 13:45:51 -03 2014

Olá *Cláudio*,

Também iniciamos a tradução, mas por falta de tempo não conseguimos
concluir 100%.
Na época enviamos um e-mail ao Miha Petkovsek (criador do PHPIPam), e o
mesmo retornou um "mini-howto" de como proceder a tradução e disponibilizar
a outros usuários:

Hi, thanks, instr. below:

Instructions:
* Install development release of phpipam (
http://phpipam.net/development-releases/)
* copy functions/locale/en/ to /functions/locale/pt_BR/
* create new language under administration with code pt_BR (or whatever,
same as in step 2)

You can then start translating the phpipam.po file under
functions/locale/pt_BR/LC_MESSAGES/phpipam.po.
You have to compile it to binary .mo with command "msgfmt phpipam.po -o
phpipam.mo" and then translation will be visible on webapp (select created
language for your user).

*NOC Globalwave Telecom*
ASN: 28192