[GTER] PC Router

Ricardo oliveira ricardo.btu at gmail.com
Sun Feb 24 21:21:09 -03 2013

Os problemas que tive com performance no Vyatta estava ligado ao conntrack
que no caso de um ataque derrubava a máquina, depois que desativamos, o
problema foi resolvido, migramos para Juniper por questão de confiança.

Não sei se o Vplane está empacotado na versão community mas vale a pena dar
um olhada.
http://www.vyatta.com/product/vplane-technology
"Vyatta's vPlane will, on an Intel Westmere-class system, deliver more than
8 million packets per second per core1, a full order of magnitude faster
than the Vyatta Network OS delivers without vPlane. Additionally, since
vPlane scales linearly with the addition of cores, a 1U Westmere system can
deliver 35 million packets per second."

Ricardo Freitas
Ultrawave Telecom
14 3321-6028