[GTER] RES: Performance em Raid-5

System Admin system-admin at grupora.com.br
Tue Oct 31 14:30:50 -03 2006

Veja o que diz o hdparm sobre ioctl

DESCRIPTION
       hdparm  provides  a command line interface to various hard disk
ioctls supported by the stock Linux ATA/IDE device
       driver subsystem.  Some options may work correctly only with the
latest kernels.  For best results, compile hdparm
       with the include files from the latest kernel source code.

Eu obtenho esse erro em um hd sata

O mais incrivel foi que descubri que sata está mais rapido que o scsi sendo
que o proprio servidor scsi e bem superior ao sata

[]'s