[caiu] IX.br Looking Glass fora

Rafael Azevedo rafael em iagente.com.br
Seg Out 29 11:55:25 -03 2018

Aqui tudo certo Eduardo.

telnet lg.sp.ptt.br
Trying 200.160.6.199...
Connected to lg.sp.ptt.br.
Escape character is '^]'.
=           IX.br de Sao Paulo/SP            =
=            Contact:  eng em ix.br             =
=             +55 11 5509-3550               =
=          Looking Glass Server              =
=   All connections and keystrokes logged    =
lg.sp.ptt.br>

*Rafael Azevedo | IAGENTE*
Visite: www.iagente.com.br
Telefone: 4007-2564 ou (51) 3119-2600