[caiu] Facebook - Baixa performance

Flávio Araújo flavio em directmaster.com.br
Qui Jul 27 10:50:26 BRT 2017

Alexandre,

Aqui tive esses perrengues com eles também. Inclusive o NOC de lá insiste
nessa mesma informação que você reporta. Para eles, do lado de lá está tudo
perfeito:

Hi Peer,

               I have checked the health of both physical and logical links
to you and are looking good.

Could you please do the same and see where the error was coming from?.

If all seems okay, please re-enable your peering session and inform us.

pr02.gru1-re0> ...| match "Desc|Phys|Intp|Outp|flap|err"

Physical interface: et-10/3/0, Enabled, Physical link is Up

  Link-level type: Ethernet, MTU: 1518, MRU: 1526, Speed: 100Gbps, BPDU
Error: None,

  Last flapped   : 2017-05-11 03:14:29 PDT (9w6d 00:43 ago)

  Output rate    : 47051876352 bps (4880202 pps)

    Bit errors                             0

    Errored blocks                         0

    Output packets: 457994857

    Output packets: 46600145

    Output packets: 0

Você está no IX-SP correto? Tem peering bilateral com eles?

Atenciosamente,