Re: [GTER] Nova legislação anti-spam???

Enomoto senomoto at estadao.com.br
Mon Mar 24 12:57:00 -03 2003

     Acho que essa PL nem vai pra frente mais, o Ivan Paixão, autor da
mesma, não é mais deputado federal.
     Interessante é o SPAM que recebi outro dia vindo com um FROM falso do
yahoo:

Our software is great solution to stop receiving junk mail.

- filters 99% of the spam in your inbox
- support America Online 7.0/8.0
- support Microsoft Outlook Express 5.0/6.0
- support Microsoft Outlook 2000/2002
- worjing transparently inside your email client

Visit http://www.spamhunter.info/ for more information.

Say goodbye to SPAM!

[]s
[Sandro]